30/12-09

Tänk att det är årets sista dag imorgon och sen är det nytt år.
365 nya dagar framför sig, med nya händelser och en ny liten familjemedlem som kommer förändra mitt och älskings liv, från 2 till 3.
Kommert minst sagt bli ett händelserikt år!

Blir inget större nyårsfirande för vår del, och det ska bli väldigt skönt tycker jag.
Vi ska bara vara hemma och fira med min mamma o en kompis till Lh, så det blir skönt.
Tänkte laga trerättersmiddag:
Till förätt- räkor frästa i olivolja med chili o vitlök, på rostat bröd med sallad därtill.
Till varmrätt- älsklings goda fläskfilegryta med ris därtill.
Till efterrätt- blir det nog min hemmagjorda glass.
Låter det gott, det tycker jag i allafall det ska bli!!!

Så idag har vi varit nere i byn i 2 omgångar o handlat hem allt tills imorgon. Sen har vi även storstädat här så här är fint tills imorgon.

Får passa på att önska er alla ett riktigt gott nytt år!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0