29/12-09

Var inne och beställde de tröjorna på HM sen, var så söta!!! Lite nya tröjor e ju inte helt fel.

Träffade Johanna innan vid middags, besökte en pärlaffär i Veberöd som hade jättemycket fint. Gör ju inte smycken mer men blev ändå lite handlat. Gjorde sen lite halsband när vi kom hem till Johanna. Blev tre stycken med kedja som jag gjorde. Två likadana som jag fick av Johanna i julklapp, men med annan färg på hjärtana.

När älskling hämtat mig var vi inne om o handlade mat, blev tacos till middag idag o det var supergott:)

Nu ikväll ska jag se en film på 5, When a man loves a woman. Har sett den en gång innan o den e jättebra, helt klart värd att se!

Trevlig kväll, Kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0