28/12-09

Idag har det blivet en liten tur till ystad med mamma o älskling!
Fick ju ett presentkort på Mq i julklapp, så skulle se om jag hittade något fint.
Fanns inte så mycket på rea men hittade en bondelid tröja på rea som jag tyckte om så den blev det!

Mamma hade fått presentkort på guldfynd så hon köpte en klocka till sig själv o jag fick en likadan. Kunde tyvärr inte få någon bra bild på den, men den var fin.

Vi åt lunch på en kinarestaurang, där det blev buffe, var ovanligt gott idag faktiskt...

Sen blev det inte så mycket mer utan vi körde hem igen till sjöbo!
 
Nu här hemma händer det inte så mycket, har dammsugat o sorterat tvätt men det e ju inget ovanligt för min del.

Ikväll ska vi se någon bra film, Deadline heter den verkade riktigt läskig.
Imorgon ska jag träffa Johanna i Vomb, ska bli skoj:)

Kram!


Tröjan som jag köpte på MQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0