2/12-09

Hej Allesammans!

Gårdagen var bra, började med att ta det lugnt hemma. Vid elva tiden körde vi ner till älsklings mamma där vi lagade mat. Jag lagade den goda laxpannan, o älskling gjorde någon korvgryta. Var så gott med fisk...

Vid halv två körde vi alla till Klagshamn, för att passa busungarna Emil o August.
Vi hämtade de från dagis klockan tre.

Älsklings bror o Eva hade satt fram en stor kartong med babykläder som vi fick ta om vi ville. Sorterade ut en hel del. Var kläder från 0-1 år så det var superbra. Var mest i storleken 68 o uppåt men blev en del smått med.
Alltfrån byxor, tröjor, bodys, till små strumpor. Bla de strumpor August fick av oss i doppresent. Var jättebra för hade tänkt beställa sådans själv men nu slipper vi det! Fick även en overall som blir bra till bebbe till nästa vinter, leksaker o ett täcke!

Vid halv sex körde älskling mig till Lund, var sista gången på kursen. Blev inte klar med min tunika så får försöka få den klar här hemma, behövs bara tid o ork!
Kändes lite trist när man lämnade salen, eftersom man visste att man inte ska fortsätta nästa termin, men men jag kanske kommer tillbaks när bebbe blir större!

När jag kom hem såg vi på det nya programmet på 4 jag ska bli en stjärna, var kul att titta på. Sen såg vi ett avsnitt av Law and Order, har inte sett det på ett tag men brukar tycka det ära bra, men detta avsnitt var inte så jätte spännande!
Efter det blev det en trött Linda som gick till sängs...

För att vakna idag, till en ny dag!
Började med stor städning, så har känt mig riktigt duktig.
Sen åt jag en portion laxpanna sen igår.
Efter det sorterade jag babykläderna, la upp all smått i byrån, o de plagg i större storlakar fick läggas i byrån i lilla i rummet!

Har även gjort en fin bordsdekarartion till soffbordet, med ett ljus o kulor. Tänkte se om jag kan hitta lite kottar också o lägga dit.

Mer som händer idag får vi väl se!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0