21/12-09

Gud vad man kan reta sig på vissa människor. Tittade på Anna Ankas jul som hade premiär igår. Ingen människa man tycker om precis, men hon e ganska kul att titta på!
Men herregud vad hon e hemsk o överdriven. Hon e svenska själv men klagar o ser ner på svenska kvinnor. Är man inte blondin är man inte snygg o inget att ha, är man gift så är man tjock o går i mjukisbyxor. Sen skulle inte män få ta ut pappaledighet o byta blöjor utan det är vi kvinnors jobb... Men lilla Anna Anka hur ser du ut själv går klädd i kläder som en gammal kärring o har säkert gått igenom en hel del skönhetsoperationer, e det bättre då?
Nä, se inte ner på svenska kvinnor bara för du lever ett bra liv? Du är svensk själv, o bara för du lever ett lyxliv kan en vanlig svensk vara bättre än du. Tjock mage, o rynkig hy o fattig e det du förtjänar!!!
Och eftersom hon säger vad hon vill, skriver jag vad jag vill att hon e hemsk, någon som håller med.....

Nog om Anna Anka.
Idag eller nu ikväll rättare sagt så ska jag på kalas i veberöd, till Michelle. Ska bli så kul eftersom det var några månader vi sågs. Hoppas hon ska bli glad för presenten jag köpt, men det blir hon säkert.
Gjorde en fin julblomma till hennes mamma innan, är mycket mer kul att göra själv.

Ha en bra kväll, kramizz.


Så här fin blev blomman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0