16/12-09

Idag så har jag varit och hälsat på min mormor och morfar en stund. Träffar inte de så ofta så et var skoj, blir 1-2 ggr i veckan vi ses, innan var det nästan dagligen!
Satt en stund vid datan och skrev ut lite bilder till ett kort som jag har gjort till lille Ludwig som min farmor ska ge. Hittade jättemånga fina bilder, när jag googlade på its a boy och sedan tog bildsök.

Efter det var jag och mamma en runda i byn. Var inne o fixade 2 julklappar till älskling. Sen har jag två till mamma kvar och en till Johanna...
Sen är alla fixade, skönt!!!

När jag och älskling kom hem blev det till att laga mat. Kött, kokt potatis o hemmagjord gräslökssås.
Var så gott....

Ikväll ska vi titta på bonde, ska bli skoj att se vem de väljer speciellt han rödtotten.

Ha en fortstt bra kväll, imorgon blir det Mvc kontroll, det ser vi framemot.
Kramar


Sött kort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0