12/12-09

Idag är det lördag, och det har varit en lugn sådan.
Har varit hos mamma hela dagen eftersom älskling haft en kompis här. Nu ikväll är vi här ute! Älskling kommer hem vid tio tiden...

Har städat min garedrob o sorterat ut en massa gamla kläder som vi inte använde. Blev en hel del.
Nu blev där bättre plats o bättre ordning.

På tal om kläder fick jag ett par nya jeans o en lång rutig skjorta av min mormor o morfar idag.
Behövde ett par jeans till eftersom det är bara ett par som passar mig. Blev ett par sådana som jag köpte sist men som var lite slitna, jättesnygga o satt bra med!

Dagens middag bestod av kassler, ris, sås o wokgrönsaker. Hur gått som helst o mätt blev man med!!!

Nu ikväll ska vi kika lite på Robinsson, eftersom det är väl inget annat speciellt som visas på tv ikväll!

Trevlig kväll, kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0