Vårfint på gården!!!

Idag har vi varit ute en stor del av dagen o påtat på inner gården. Jag o mamma var ute på Tofta o köpte lite penseer o lite annat! man fick 24 st för 150:- så det köpte vi, blev vars 12.

Älskling köpte ännu fler sen på Zorina 10 st för 49:- var lite billigare, så typiskt men så e det!

Så nu har vi massor med blommor på hela vår innergård blev jättefint, älskar blommor.
Lite småkrukor här o där, sen satte vi rätt många i vår running som vi kallar det! Trädet i runningen blev också pyntat med fjädrar, jätte tjusigt!

Vårt lilla vita möblemang kom också fram idag!

Så nu har vi fint på innergården alltid något, nu har vi bara sädär restan av hela trädgården kvar. Får bli en annan dag man kan ju inte hinna med allt på en gång, tyvärr!

Allt påskpynt här inne e också på sin plats. Fick jättesött pynt av mamma idag, en liten tuppkruka med blomma i, sen två tuppar en svart o en vit. Passar bra till mitt påskris i storarummet där jag just har svarta o vita fjädrar!
Sen fick jag också ett jätte sött ställ med en blomma i o ett saltkar, var riktigt tufft!

Nu om ett tag ska jag ner i byn o fixa någon påskpresent till älsklingen o mamma som jag ska lägga i påskäggen!!!

Ha en fortsatt bra dag allihop, o en riktig bra påsk!
GLAD PÅSK!!!


Så här fin blev det i vår så kallad running!

Våra små trädgårdsmöbler!

Lite fint påskpynt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0