Trädgårdsland!

Idag har älsklingen o jag fixat allt i vårt trädgårdsland. Lh har jämnat ut den sista bungen, sen räfsade han fint, sen var det bara att så! Vi började med att sätta  potatisen, hela fyra rader blev det. Sen sådde vi ut allt annat i fina små rader! Var inte helt enkelt att få dem raka, men hyfsat rakt blev det! Så nu får vi vänta o se om där kommer något.

Har också sytt klart min kjol som ja började på igår, inte illa att sy klart den på två dagar. Blev hur söt som helst, mycket finare än jag trott.

Så tycker jag varit riktigt duktig idag, gjort klart två saker. Fast utan älsklingen min hade jag nog inte klarar av trädgårdslandet, så ett stort tack till honom!!!

Imorgon ska jag till mamma hela dagen, för älskling ska jobba! Blir lite kort sen kurs på kvällen.
Fick en beställning idag på ett dop pojkkort, som en som jag går på Af ihop med beställde!!!! Alltid skoj med beställningar!

Mina kort hittar ni på min hemsida   www.mycardshop.se

Ha det bäst! Kramar


Så här söt blev min kjol!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0