Torsdag 16/4

Torsdag idag igen, inget speciellt händer idag. Förutom att jag ska in på sykurs ikväll igen.
Första torsdagen jag åker in! Ska bli skoj, hoppas bara inte vi blir alltför många, brukar nog vara en hel del på torsdagar! Alla vill ha sina kläder färdiga, så det blir väl lätt så då!

Johnna och jag hade en trevlig pysselstund igår, hann göra 5 st studentkort! Blev verkligen jättefina! Är klar med min beställning på studentkort nu. Gjorde två kort av de runda, så fina de blev. Ska nog beställa fler sådana papper snart!

Ha en trevlig dag allihop! kram kram

Visst blev de snygga?


Fint blommkort i lila!



Studentkort till Michelle!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina kort gumman :)

2009-04-16 @ 16:05:14
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0