Tisdag o Onsdag!!!!

Igår var det tisdag, o då var det åter dags för syjunta på kvällen. Fortsatte med min jacka, som nu har fått ärmar! igår hann ja börja på min krage, ska försöka vara lit flitig här hemma o sy lite tills nästa vecka. Bara 5 ggr kvar på kursen, inte klokt vad tiden går fort. Får nog ta o gå några torsdagar med så jag hinner bli färdig med min jacka!

Idag onsdag har det väl inte hänt så mycket, var hemma hos mamma en stund innan o hjälpte henne att hänga upp nya gardiner, blev jätte snyggt! Sen gick vi hem till oss, älskling lagade sin goda chili con carne, som verkligen e jätte god!!!!!
Tack älskling för en god middag!

Har också varit ute en lång runda med Zimba innan idag, har ju varit kanon väder nu i eftermiddags. Om det blir så fint väder imorgon så är det nog dags att ta på vår jackan kanske???
Hoppas våren är här för stanna!

Ikväll blir det lite kort göre, fick mina 3d ark jag beställde från Kickis hobbysida igår. Var verkligen jätte söta, så många fina! Kul med lite nya motiv.
Sen blir det väl lite tv, ska nog ladda hem någon bra film, bara skit på tv ikväll tycker jag!

Imorgon ska ja och jojjo vänsingen en sväng till Pema, ska bli skoj att ses vännen!!!

Trevlig kväll allihop, och en massa massa kramar!

Några av de fina korten jag gjort igår o idag!!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0