Skärtorsdag!

Skärtorsdag.... O ännu en dag förbi! Ännu en fin vårdag!

Min bästis Johanna var här innan idag, vi gjorde lite kort som vi brukar göra när vi ses. Blev jättefina, fick gjort två studentkort o två andra! Kul att göra studentkort, blev verkligen fin med lite ny stil! Mot förra årets man gjorde de var ju int för vackra!
Tack för en trevlig pysselstund vännen, hoppas vi kan ses snart igen....

Älsklingen o jag var uppe hos mamma vid 11 tiden idag, o åt en god frukost. Fick ett par jätte söta små pilgrimsörhänge av mamma och en fin blomma!

Ikväll ska vi se på Grannfejden o sen blir det nog en film Låt den rätte komma in, blir det!
Till dette lite Tortilla chips med quaqemole(eller hur de nu stavas) krångligt ord det där men ack så gott!

Dessa två studentkort gjorde jag idag,, visst e de fina?


Med den söta påsk bild, på vår ännu sötare lilla KiseMise, vill jag önska er alla
en riktig Glad Påsk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0