Shopping:)


Idag söndag känns det som vi varit hela skåne runt typ. Älsklingen, mamma, Jimmy o jag har varit ute en lång runda idag å kört! Först tog vi en sväng till Ikea, var ett tag sen man var där så det var skoj!
Köpte lite småsaker, som tre krukor som var jätte tuffa, sex st nya glas me blå blommor på, behövde verkligen nya glas!
Sen blev det en ny toaborste, sex kronor så det var billigt! Hittade också lite baksaker som Didrik ska få i present, jätte tuffa bak formar o lite annat!

Sen körde vi ut till Svågerstorp, jag o mamma gick en runda till Stoff o Stil. Har velat dit
länge, o idag kom jag äntligen dit! Köpte ett jätte sött sma blommigt tyg som jag ska sy en kjol av, blev också ett lila fodertyg, dragkedja o band, allt för 140:- ett riktigt fynd tycker jag! Var skoj att gå där så många tyger det fanns!!!

Efter det körde vi till Staffanstorp o käkade hamburgare var så gott, var super hungrig! Sen gick vi en runda till Skåne planter, hittade små växter till mina krukor från Ikea, blev mycket fint!
Vi köpte också lite blandade fröer som vi ska så i veckan i vårt stora trädgårdsland!

Igår lördag var mamma o jag inne en runda i Malmö o shoppade lite. Blev ett par svarta leggins från Gina. sen ett par skor från Din sko!
Fick också en berlock till mitt armband av mamma en färglad liten blomma!!!

Annars har det inte hänt så mycket sen jag skrev senast, hämtade min svarta skinnjacka på Unos i torsdags, bra med en svart jacka som passar till allt, blev en aprikos klännining o en rosa kofta med! sen fick älsklingen ett par nya skor av mej. Ska bytas imorn för de var tyvärr för små!!!!

Ikväll blir det lungt, lite tv o mys i soffan!!!!

Kram på er alla!!!!


Svart jacka från Unos

Söt muffinskudde från Lagerhaus!!!

Kisemise fick nya skålar o underlägg från Ikea!!!

Klänning från Unos

Så här fint blev det me krukorna!!!


Älsklingens roliga solbränna efter jobb ute!!!


Älsklingen var o jobbade i Staffanstorp i fredags, där de hade tre sådana
här söta voffsingar, VILL HA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0