Påsken!

Långfredagen:
I fredags var jag hos mamma större delen av dagen. Vi var hemma lite på förmiddagen, sen var vi o åt lite smått hos mamma på kvällen. Lite påskmat kan man väl säga! Sill blev det ingen för min del för det äter jag inte!
vi hade en trevlig kväll, som var ganska lugn!

Påskafton:
Denna dag grillade vi ute i det fina vädret, som var jätte härligt. Det blev spett, med min goda poptatissallad(Hemligt recept) Lh gjorde baconlindad sparris o tre sorters sås! Allt var så jättegott, men det är det väl alltid med grillat!
Vi hade en helt okej kväll!

Påskdagen:
Idag var vi bjudna till älskilngens mamma o pappa på lite påskmat o annat gott. Lhs syster o ena bror var också där med sina familjer! Det var en jättetrevlig dag med massor av god mat, så man blev riktigt mätt i magen!

Annandag påsk:
Idag har det inte hänt så mycket. Älsklingen har börjat med vårt stora trådgårdsland som vi ska göra!
Han e ute nu o kör med en jordfräs eller vad de nu heter, är inte så bra på sådant. Min hjälp får han när det är dags att så o göra fint i landet:)
Det är ju mycket som ska sås, potatis, lök, sallad, gurka, rädisor, morötter, lite blommor! hallon o vinbärsbuskar ska vi också ha i vårt stora land!

Hoppas ni har haft en trevlig påsk, min har väl varit helt okej!
Kramilikram!!!!

Tänkte bjuda på en tuff bild på Molly, från långfredagen hos mamma!!

Visst ser jag farlig ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0