Mormors födelsedag!

Idag den 18/4 är det min mormors födelsedag, vi var där uppe en stund i middags o firade henne. Min moster o hennes man var också där. Vi åt jätte smaskig smörgåstårta med räkor som var jätte god. sen bjöds det på kakor till efterrätt, som också de var mycket goda!!!!

Igår fredag var jojjo vänsingen här ett tag o pysslade, vi gjorde några kort som blev väldigt fina! Lh älsklingen försökte också göra ett kort blev väl inte så mycket till kort, men han försökte i alla fall! johanna o jag skrattade så vi låg dubbla!!!

Sen igår kväll var lh o ja hemma hos mamma, vi spelade kampen mellan man o kvinna! 3 omgångar spelade vi, mamma o jag vann 2 ggr o älsklingen 1 gång!

Älsklingen hade så roliga svar på vissa frågor: Tex vilken är kvinnans bästa vän!
Älsklingen svarade dildon, han är ju kille så kunde man förvänta sig något annat svar av honom? Rätt svar är ju diamanter, nu vet du det till nästa gång du får frågan älskling!

Sen fick han frågan om någon köksväxt, som hade stora blad som man kunde göra god paj av! Rätt svar var rabarber, men älskling svarade murgrönan, har någon smakat murgrönepaj, nej tänkte väl det!

Jaja roligt hade vi i alla fall med många knasiga svar!

Ha en braig kväll allihopa!!! Kramilikram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha! Murgrönepaj :)

2009-04-18 @ 21:02:44
URL: http://johannapiledahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0