Gott o Blandat!

Igår kväll var jag på sykurs igen, börjar närma sig slutet nu. Bara tre gånger kvar nu, tur man får åka in på torsdagar också. Så det tänker jag göra! Man vill ju bli färdig med sin jacka. Igår sydde jag fast min krage, så nu sitter den säkert fast i det som ska bli en jacka till slut! Börjar se mer ut som en jacka nu, än en trasig väst.
Får väl lägga in en bild sen när den e klar.

Idag började jag dagen med storstädning, för det behövdes verkligen. Zimba han fäller ännu mer nu, stora tussar ligger här lite här o där! Så skönt att fått det gjort!
Hängde upp nya gardiner i köket, spets gardiner med blommig kappa i rosa, blev hur sött som helst!

Nu om en stund kommer Johhana. Ska göra lite kort, ta en fika och he det trevligt!
Fick mina 3dark från Lottas idag som jag hade beställt, mest student för har fått en del beställningar på student kort!
Beställde också några runda papper i olika färger, tänkte göra några student kort av dem kan nog bli tufft.
Lägger ut lite bilder sen idag kanske!

Kramizzzar på er allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0