Dagarna som gått o idag!!!

Torsdag! Denna dag var ju som en vårdag, jätte fint väder ute. Älsklingen min jobbade denna dag, var med hans mamma på morgonen o lämnade han i Vanstad!
Efter det var jag hos mamma, gjorde lite kort o så.
Klockan halv två kom jojjo vänsingen o hämtade mig, sen körde vi en sväng till Pema!
På vägen körde vi förbi Lh o hans jobb kompis lustigt nog. De jobbade på en åker en bit i från Pema!
Ingen trevlig doft de spred omkring sig precis, skiten de körde ut, fy vad det luktade!!!!
På Pema blev det lite kortskaker (skulle ju vara konstigt annars)

klockan åtta på kvällen kom älskling hem o var helt slut så det blev ganska tidigt i säng den kvällen!!!

Fredag! I fredags var Lhs kompis Martin här. Vi mötte han på busstationen klockan ett. Gick där efter hem till oss och fikade. Satt och solade en stund eller rättare sagt i två timmar. Var behagligt skönt sol väder. Inte sådan jobbig värme som det är på sommaren när man knappt kan ligga ute utan att bada (tur man har pool här hemma då)
På kvällen var vi på gondolen o åt, blev en hel del festande, för grabbarna då alltså!!!

Lördag! Var hemma hos mamma hela dagen. Var också en stund uppe hos mormor o morfar, satt en stund på balkongen, var ju nästan som sommar ute!!!
Lh var med i rydsgård o lämnade Martin. Halv nio var han hemma, då gick vi till konsum o handlade mat.
Blev en sen middag men god!

O så idag........ Då var det söndag igen o sista dagen på helgen.
Började med min uppgift som jag har till imorn att göra, när ja åter ska till af:(
Sen har det blivet en stor påsk städning här hemma idag, så skönt att få städat det behövdes verkligen!
Ska på kalas ikväll o fira Alvins fyra årsdag! Alvin är Lhs brorsson o gudson.

Nä, nu har jag inte tid me er mer, ska ta o påsk pynta lite här nu hade ja tänkt!!!
Ha en fortsatt bra dag, sista dagen på helgen!


Presenter till Alvin! En tröja o en skjorta. Även en gullig elefant!
Kort med spöket Laban o Lejonkungen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0